نمایش «قصه ترانه های ماندگار» با اجرای شش ترانه قدیمی و ماندگار و بازی محمد نادری، سام قریبیان، نورا هاشمی، فریبا نادری و .... در کاخ سعدآباد روی صحنه می رود.

ترانه

همشهری آنلاین:نمایش «قصه‌ ترانه های ماندگار» به تهیه کنندگی آزیتا موگویی و نویسندگی و  کارگردانی سیدجلال الدین دری از ۸ شهریورماه در کاخ سعدآباد به روی صحنه می رود.
«قصه ترانه های ماندگار» به تهیه کنندگی آزیتا موگویی و نویسندگی و کارگردانی سیدجلال الدین دری از چهارشنبه ۸ شهریورماه ساعت ۲۰:۱۵ در کاخ سعدآباد (ایوان عطار) روی صحنه می رود.
این نمایش درباره ۶ ترانه ماندگار تاریخ موسیقی ایران است. ترانه هایی چون «مرا ببوس»، «تنهایی»، «شاخه گل»، «زندگی»، «یار دبستانی»، «ای ایران» که در هر بخش، داستانی درباره این ترانه ها به اجرا در می آید و سپس ترانه بازخوانی می شود. 
محمد نادری، فریبا نادری، آرش فلاحت پیشه، فرانک جواهری، نورا هاشمی، پانته‌آ مهدی نیا، محمدرضا مالکی و سام قریبیان در نقش دکتر حسین گل گلاب سراینده ترانه‌ی جاودان «ای ایران» در این نمایش حضور دارند و آرتیست های تصویر صالح میرزا آقایی در نقش استاد روح الله خالقی، امین ایمانی در نقش استاد غلامحسین بنان نمایش داده می شود. در این نمایش حجت اشرف زاده نیز اجرای زنده خواهد داشت. 

کد خبر 783972
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha